Jaarstukken 2019

Meierijstad is een stevig merk dat iedereen omarmt. Samen met het bedrijfsleven én partijen op het terrein van cultuur/toerisme/recreatie zoals Platform Ondernemend Meierijstad, AgriFood Capital, Visit Brabant, ZLTO en Recron werken we aan de kwaliteiten en de naamsbekendheid van Meierijstad en de diverse kernen.

Het profilerings- en promotieplan voor Meierijstad wordt begin 2019 ter vaststelling aangeboden aan de raad en in de loop van het jaar verder uitgerold.

Het profilerings- en promotieplan voor Meierijstad wordt begin 2019 ter vaststelling aangeboden aan de raad en in de loop van het jaar verder uitgerold.

Toelichting:

Het citymarketingbeleid en de focus daarbinnen is in begin 2019 door de raad vastgesteld. Daarna hebben we een marketingcampagne ontwikkeld en deels al uitgerold. Voor 2020 ligt een actieprogramma klaar. Hierover wordt de gemeenteraad begin 2020 via een raadsinformatiebrief geïnformeerd.

ga terug
Deze pagina is gebouwd op 06/05/2020 12:27:08 met de export van 06/05/2020 12:25:02