Jaarstukken 2019

Een samenhangend beleid toerisme en recreatie dat aansluit bij de ontwikkelingen binnen Het Groene Woud, Dommelvallei en De Maashorst.

We sluiten aan bij themajaren waarvoor marketing Brabant-breed wordt ingezet. In 2018 is het thema ‘We Are Food’, in 2019 is het thema ‘75 jaar Bevrijding’ en in 2020 ‘Water’. We ondersteunen en ontwikkelen initiatieven van partners.

We sluiten aan bij themajaren waarvoor marketing Brabant-breed wordt ingezet. In 2018 is het thema ‘We Are Food’, in 2019 is het thema ‘75 jaar Bevrijding’ en in 2020 ‘Water’. We ondersteunen en ontwikkelen initiatieven van partners.

Toelichting:

We sluiten aan bij de provinciale themajaren. In 2019 was dat 75 jaar Herdenken & Bevrijden.

ga terug
Deze pagina is gebouwd op 06/05/2020 12:27:08 met de export van 06/05/2020 12:25:02