Jaarstukken 2019

Onze dienstverlening is klantvriendelijk, resultaatgericht, laagdrempelig, servicegericht en dichtbij.

Het project ‘Klare taal’ loopt door in 2019. De meest gebruikte brieven zijn gescreend, herschreven en door het lezerspanel getoetst. We geven een vervolg aan de trainingen ‘Klare taal’. Deze training maakt onderdeel uit van het verplichte opleidingsprogramma voor onze medewerkers.

Het project ‘Klare taal’ loopt door in 2019. De meest gebruikte brieven zijn gescreend, herschreven en door het lezerspanel getoetst. We geven een vervolg aan de trainingen ‘Klare taal’. Deze training maakt onderdeel uit van het verplichte opleidingsprogramma voor onze medewerkers.

Toelichting:

We zijn gestart in het sociaal domein met het beschikbaar stellen van salarisspecificaties en jaaropgaven via PIP ‘Mijn Meierijstad’. We bouwen dit verder uit. Naast het digitale kanaal blijven wij natuurlijk aandacht hebben voor mensen die behoefte houden aan persoonlijke aandacht en ondersteuning.

ga terug
Deze pagina is gebouwd op 06/05/2020 12:27:08 met de export van 06/05/2020 12:25:02